13 grader iskuggan, idag igen :d

s n acka om vårväder idag igen
tkr faktiskt nästan att de är varmare, haha xd
på kemin idag, så fick vi va i vårt klassrum
för sexorna skulle ha kemisalen
vi fick våra hemprov på fysiken, fick mvg :))
tyskan hände inte mkt, jobbade med vad jag ville
son kollade vi på en  film om auschwitz ( st avas :o? )
å sen job bade vi me  f ördjupningen, höhö
s att ute hela matrasten igen, asskönt väde rj u :D
svenskan händ etyp n ada, å på slöjden forts atte jag me de jag börjat på xD
kom hem för 10 minuter sen, å nu ska jag snart dra till bo wlingen
jobbigt när de e så varmt, måste verkligen beställa ett par shorts :o
får la göra de när nästa "säsong" börjar av bowlingen
iochmed att vi igentligen inte får ha jogging på oss
snart är de lördag,å då ska jag somsa gt till halmstad
jag vill och hoppas, att de ska gå bra för mig
 vill ju helst gå vidare till regionfinalen, som är i sthlm
inte för jag tror jag går vidare, h ahaha jag har bra självkänsla eller va de heter x)
om pappa sk ahandla efter jag bowlat, så ska jag köpa calippo, godast n u ju :)
ikväll ska jag nog bara kolla på criminal minds och law and order
det finns ju faktiskt inget annat a tt glo på, mkt tråkigt :o
men baaaaaaaaiui! :d

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0