back to school

dagen idag va rätt hyfsad faktiskt :) inte riktigt dåligt å inte riktigt bra, haha xd
vi hade mark på biologin, tråk..sen kemi me birgan x)
vi fortsatte me våra fördjupningsgrejer på son, och till daniella; jag skrev lite av de som jag hade på papperna , om du ville veta .xd  ska va inlämnat på fredag nästa vecka..
 på engelskan så hade vi en vikarie för annelie, som vi ska ha resten av terminen eftersom  hno är mammaledig :p
karin hette hon, och jag gillade hon inte.. hon skulle prata engelska hela tiden- lät som hon lespa? Oo
men hahaha, xD hon hade en anka eller nåt på röven så  tog ahmed kort.. hahaa kul va det. .xD
å plus så blev hon sur rätt lätt Oo menmen.
å så hade vi lunch, va kebabpytt hahhah x)  hände inget spe ciellt.. satt ute vid aulan och solade bara..
sen började svenskan, och då fick vi nåt häfte vi skulle läsa igenom å svara på frågor.. men jag hann inte (a
jobbigt och läsa ju.. å plus så höll pontus å crille på att kasta gradskivor , hahaha xd
å sen till sist hade vi elevens val och jag har gympa..
och idag skulle vi va ute å ha. orienterings stafett. å jag va då i samma lag som patrik.. 52 min totalt, wooow..
okej jag erkänner, jag tog rätt lång tid eftersom vi skulle springa själva, (a)
när vi kommit i  mål så fick vi sluta, och då va jag astörstig
så när jag kom hem slög jag i mig 2 glas med vatten ( fick ont i halsen för deva kolsyrat).. och sen gick jag ner å tog 4 isglassar som jag sitter å äter nu, har en kvar, mumsar i mig den nu :)
ska snart duscha, och sen ska jag snacka med stoffe. :D  han kmr vid fyra, hiho! älskdig
ikväll så ska jag plugga lite påsvenskan, för vi har prov på torsdag och så ska jag kolla på ugly betty! :D
nääheep, nu ska jag dra in i duschen.. tjohej! ;D


krya daaaniella!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0