borta...

jag irriterar mig väldigt mkt
satt å snacka me linda, å sen helt plötsligt va klockan  4 å då  låg jag i sängen
jag minns inte ett skit av vad jag gjort innan dess
de va samma med linda, vi är helt borta nu, inget minne alls
 vi minns bara att vi dampade på felix som sist,
när jag kollade de jag skrivit till hon, så minns jag inte alls att jag sk rivit det
å jag minns inte eller att jag loggat ut från msn å stängt av dat an
nääe, de enda jag minns är att jag va där nere å sen här uppe å borsta tänderna
å de va strax innan 4, å var jag var innan jag gick ner, de minns jag heller inte
kanske inte så kul att läsa , kan va rätt förvirrande, tkr jag iaf haha xd
men skriver senare. ska äta nu , bai!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0