eeettemidda

jahaja, då har typ halva dagen gått
har faktiskt gått rätt snabbt, om man säger så
har knappt gjort nånting änsålänge
bara slöat å sådära, hehe xd
har faktiskt t.o.m hunnit att snacka me stoffe
men sen logga han,  ådå va de bara linda kvar
weeell.. har ju al ltid kul med linda, å hon bara kaaanske kmr hit på onsdag
men jag hoppas å vill att hon kan :) kmr bli superkul isåfall ju
sitter å lyssnar igenom gamla låtar, haham kt kul
har ju många låtar på datan, så nån gång får man ta tid att lyssna igenom
på tvn ikväll är de 90210, tslotat å ballar av stål, som jag sk aglo på
sen så ska jag även lyssna på hif matchen samtidigt, ooh, de funkar säkert ;)
 imorrn så har jag faktiskt bestämt att jag SKA städa, haha
 även om jag inteorkar så ska jag göra det :D
btw, så gick jag in på gymnasieansöks sidan
och jag kom in på preliminärt, på mitt första val :))
soo.. .gooodbye peeps! :)

Din kommentar
Postat av: daniella

seeexig design <3

2009-04-06 @ 16:58:52
URL: http://whoiam.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0