fredagfredagfredag

freeedag igen!!
fyyy vad veckan har gått fort, yay:)
började ju med gympa idag, pontus & johan som höll för lektionen.. nu är jag helt slut i benen kan jag säga springa mkt på gympan sen plus så gick jag hem , ovanligt fort :o
vi hade mrs karin (gå)s på engelskan idag ju , vår vikarie som sagt. höhhö.
det blev mkt skratt idag på matrasten, veronica har gjort en dans, eller ja det va jag åsara som dansade den, så jäädra kul hah ahaha.. xd
och sen hade vi ju bara  geografi kvar och den lektionen gick rätt fort, vi fortsatte me karta å så så gjorde vi en kartövning ;d
och NUUU är jag hemma, yiihoo. och jag vet inte vad jag ska gööööra :( tror jag ska dra ut lite om de inte händer nåt annat kul, kanske även fotar lite å så, då kmr det förmodligen bilder ikväll om ja gskriver ett inlägg till hihii! :d
aja,, goodbyye folket!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0