freeee

kom hem för 25 minuter sen ungefär... hände inget speciellt i skolan, satt mest ute på rasterna, apvarmt ute ju.. men ändå skönt :) å imorrn är man ledig, skönt med nooo school , sova länge, bara sitta ågötta sig medans alla andra sitter i skolan :) haha..  ska faktiskt bara göra hemkunskapen nu när jag är ledig själv, men den gör jag nog i helgen eller under dagen imo rrn innan daniella kommer.. å när daniella kommer så ska vi göra matte  uppgiften sen kanske plugga till det nationella, sen free tiime! :D  ut å sådära, kolla påfilm, kmr bli funfun :) jag är glad idag, de märks nog.. hahaha inte för att jag inte br ukar va glad men de märks faktiskt i inlägget skriver ":)" ":D" hela tiden känns de som, iaf efter varje mening xd hahahaha ;D ska snart dra ut, ska bara låta magen lugna sig lite.. nyss ätit äpplaaapajj!! snyggt va? ;) hahahaa stavade så med vilje så jag är inte heelt däng :)  vid fem/sex ska jag ner till bowlinghallen, hämta mitt klot! :D yaaay, 14 pundar ju.. ska bara lära mig att skruva med de, så kmr de att gå super för mig känns de som , hihi :)
hihihi, är de bara vi här i perstorp som är lediga imorrn? :)

goodbyyye peeeeeeeeeeople! ;D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0