hööm..

hahhah, nu kmr jag här å skriver igen. men jag har faktiskt inget  annat för mig..
bilderna i headern är då 3 bilder från sommaren & hösten 2008- minnen :)
å så är då den sista på mig, för er som inte fattat de :D
dagen har bestått av att sitta på rummet å slöat
har inte orkat göra nånting ju ,hahah jag städade inte heller
så de blir nog att göra de imorrn istället, å så kanske jag ska baka me, mumma ;d
wellwell.. j ust nu kollar jag på herre p åtäppan
dom va nära på att äta koögon , dom såg läskiga ut :o
kollade på wipeout innan , fullt me blondiner.. mkt kul va de xD
haha till transan han felix bara; de va det minsta arslet jag sett på en transa nånsin
de ty ckte jag va kul, hahahah xD men mkt ovanligt att jag skulle tycka de (a 
efter herre på täppan vet jag inte vad jag ska glo på
kanske film eller nåt, beror på. annars ska jag bara sitta här å glo x)
aja... byyyye för femte gången , eller hur många ggr jag nu skrivit, haha xD


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0