hoome

nu är jag hemma .. varit vid perstorpssjön med klassen, eller ja.. inte hela de va ; jag, daniella, hanne, emma, mikaela, felicia, sofie, nicklas, crille, johan, felicia, ida, bonnie.. tror de va alla xd menmen.. de va faktiskt kul :D
grillade korv & marshmellow (stavas?) fast ma nfick ont i ögonen av elden xd blåste faktiskt , så det blev kallt. om de inte blåst hade jag nog inte frösit så jädra mö då i slutet x) sen skulle n lägga på nytt hela tiden så kmr han med en stor big typ stock å så tänker han lägga i den så tar han den på bänken så kom def ullt me myror, nödigt..
blev mkt skratt och sådära, men brukar va kul ju med klassen ;d jag minns inte så jätte mkt .. men när jag skulle cykla hem så dampade ja glite haha.. å nu lukta rjag rök, från den där grillen..
kommer bilder senare när jag lagt in dom på datan , orkar inte just nu x)
bai

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0