lööördag :D

dagen började med att gå upp 5 på morronen
duscha, äta frukost göra mig i ordning
va klar vid kvart i 7 , åkte till halmstad ( region final)
vi va där vid åtta, började lite över nio
spelade med nån som hette sandra,  bra vahon :)
men när vi skulle ge en  high five, så fick vi stötar hela tiden hah a
så vi gjorde de med våra handleder iställe t
ni undrar säkert hur det gick
de va 14 st som spelade, efter typ 3 serier tror jag , låg jag sist :( de gillades inte
men jag spelade upp migå kom på 12e  eller 11e plats till sist
fick  nånting på 850 på 6 seri er, är faktiskt inte nöjd
hade 4 serier som jag inte alls bl ev nöjd me
ska se om jag kommer ihåg serierna haha, hm.. 128 147 153(?) 165 sen minns jag inte dom andra två
dom va under 150 iaf, alltså är bara nöjd när jag får över 150  (aa)
dom tre bästa av alla oss 14 fick  över 1000 å vi andra under det
så de va rätt jämt mellan oss andra, önskar jag kunde spela bättre, menmen
 får ge igen i malmö 23 maj när det e skol dm :)
efter  bowlingen åkte vi in till torget eller va de heter haha xd
orkade inte  gå över huvudtaget, mina ben gjorde ont, armarna gjo rde ont
fy de va jobbigt..  hahah k änns som jag berättar allting nu
men iaf, vi g ick in till ett café åt daimtårta,  mumma :D
åkte hem sen dårå, va hemma vid halv tre
snacka omatt jag va trött när jag satt ibilen å gjo rde ingenting , hiho
 när jag kom hem så by tade jag om direkt till shorts  å t-shirt , varmtvarmt ! :o
å så gick  jag ut å hjälpte mamma att tvätta möblerna som vi har ute
haha men så  hände det en kul grej när jag skulle lägga undan vattenslangen
jag visste nämligen inte var jag skulle göra av den, å jag hade ju speed på vattnet
så jag la den på plattorna, å så sprang jag iväg för slangen va ju helt speedo
den bara åkte runder där å "sköt" vatten på allt å alla ah haaha xD
men så stängde jag då av vat tnet, å då blev de lug nt igen x)
har satt upp studsmattan med idag, duktig är jag :D
 fast fick  flytta undan lite i källaren för st innan jag kunde bära ut allt till ställningen
de va fan jobbigt åtungt, hiho :o men sen fick jag upp alla grejer till stä llningen
å så sat te jag upp den, mamma va imponerad :)
nu väntar jag bara på pappa, för han ska hjälpa mig att sätta dit fjädrarna å själva mattan :DD
å sen så ska jag hoppa ju , yauummi! :D:D:D
blir att grilla ikväll, mumma ska de bli :)
kl sju ikväll är de final iwild kids, måste jag glo på hiiiiiiiiiihi(AAA)
robinson halvtimma efter, får se om jag glor tror jag kmr göra de , men ja . x D

hm.. de blev ett väldigt långt inlägg, men hoppas ni orkade läsa alltihop!
gooodbay ! :D:D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0