måndag

jahap , då va de måndag igen.. började med bild, och vi fick ut proven idag, fick VG- (säger jag), men annars g+ enligt hon -.- menmen...  det va vissa som skulle göra prov på svenskan så då fick dom andra sitta ute å läsa i böckerna, å jag va då en avdom läser maigret å oskulden, nääe de handlar nog inte om de ni tror, utan maigret hittar en tjej död i sin säng med bara en strumpa på foten :) så är det, ,xd
h ar nada minne av lunchen hahah,men iaf.. på hemkunskapen fortsatte vi på våra lägenheter och samtidigt så gjorde annie mikaela å johanna suchi, så då fic k jag smaka pådet, och jag gilla de inte .. den där svarta saken runt om (glömt vad det heter) luktade kattmynta, tänk då att smaka påde O_O men nu har man smakat på det iaf xd
och så fortsatte vi att räkna in kapitlena på matten, gick snabbt för mig med mina ekvationer hahaha x)
ooh juste, på svenskan när vi slutat så stog stefan(lärare) och prata med felicia , å helt plötsligt säger han; va du lyser upp idag,. ( eller nåt minns inte riktigt, men de va nåt sån tiaf x) ) och då kollade jag på han, å då hade han tydligen snackat med mig hahha xd  min tröja då i guess, texten typ lyser, första gån gen i skolan tror jag, xd
njääääe, resten av dagen då; klockan sju så är det match, hif - örebro, HEJAHEJAHEJA HIF!! :D det slutar vid nio perfekt till tslotat, men jag ska f aktiskt kolla på cold case vid åtta ändå, fast bara om de är gammalt på 90210 ;) och efter tslotat är det ballar av stål , så jäädra kul hahaaha.. xD förra gången pissa man  ju nästan ner sig :)
nu skaj ag kiiililallaala! :D baiui ;d

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0