oh behave! hot stuffs goin' out 9A

började med fysik och teknik, alltid lika tråkigt :) men vi fick reda på proven på biologin och jag fick 43 av 48- vg + men jag säger mvg - för mvg va 44, så ja ;d
hade långrast idag , riktigt lång rast för dom som har tyska, vi  fick nämligen håla.. så då gick jag å daniella hem till hon  , daniella hämtade pengar, sen cyklade vi hem till mig för jag skul le hämta pengar. och så gick vi till ica, köpte ben&jerrys glassen, vi är typ beroende av den.. jg gillar den bara mer å mer :) hiih..
matten började vi 11.20  räknade till 12.. på matan va de fisk å potatis å nån sås.. å så va där fullt med myror, äckligt ;o och när veronica skulle hämta mat så la vi e n myra p åveronicas brick aför vi s kulle ge igen när hon hällt salt i saras glas en gång, haha de va ku l x)
på son gick vi igenom, sen hade vi mentor- slut
daniella är hos mig nu, och på vägen hem  gick vi till ica igen och köpte ben&jerrys, så mumma! :o vi ska snart börja med son och sen så ska vi kolla igenom matten för vi har nationellt prov imorrn..
vid tjugo över sex drar jag ner till bowlinghallen med pappa för vi ska kolla klot till mig, ett skruvklot som jag kan slå med i första slaget , för de jag har nu är bra som spareklot :)
 ikväll ska jag nog kolla på medium x2..
bilder kommer senare ifrån dagen !
goodbye! ;d

btw... vi fick våra skoltröjor idag! :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0