onsdag

jodå, det blir ett inlägg ändå n..
har pluggat som fan sen jag ko mhem, redan tre ggr :o och nu kan jag det rätt bra, så jag tar en paus med pluggandet :)om typ en timme nåt ska jag plugga igen till halv åtta eller nåt tror jag, sen ska jag kolla på tv, medium x2, om det inte är star wars , Oo för de va de i måndags :( menmen.. då kollar jag på cold case istället :)
hände inget speciellt i skolan, kom några stunder som vi skrattade en del , haha.. men inte mer xd
men allvarligt, jag minns inte så mkt ifrån skoldagen xD
när jag ko mhem åt jag glass som jag brukar, sen började jag ju att plugga & sen duscha och dammsuga..
    imorrn är de näst sista gången på bowlingen O_O jag vill inte det, för d eär ju kul. men jag ska ju faktiskt spela för skolan den 23 maj i malmö när det är skol dm :) hoppas & vill att det ska gå bra, haha (a

förtillfället så  sitter jag å lyssnar på musik, city of devils - yellowcard, just nu :)
wellwelll.... go odbayyep eeps! ;d

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0