pååsk

blev inget speciellt inlägg igår, som de märktes
jag orkade inte, å tänkte inte på det helt enkelt
jag å min twiino ska ta igen i sommar, ily<3

dagen då,
vaknade vid tio, å nu ärj ag väldigt trött
hamnade nämligen i säng vid typ 4.30 ? x)
men vad gör de igentligen när man får prata med sin twin :D
och ifall felix skulle läsa de här och viktor
vi älskar felix, vi älskar inte dig viktor för du är inte mat, ;d
hahahaahahha, du är bäst linda :)<3
men iallafall, ska snart göra mig i ordning
duscha, borsta tänder och sånt, hiho
sen får jag se vad som händer,
är väldigt sugen på en chokladhare, hahaha (a mumma ju
och pappa ska antagligen köpa en sån till mig, när han handlar :)
mormor å morfar kommer vid fyra
ska äta typ sillmacka- fast utan sill för min del.. alltså ägg hahaxd
sen så va det nån kycklinggratäng me bacon i också
och så till sist, rulltårta me hallonfyllning :)
får se om det blir att skriva nåt inlägg senare, isf  kmr de nog att innehålla bilder x)
det v a ju  värst vad jag skriver idag,
vet inte ens om de är mkt, men just nu- för mig, så ser de mkt ut. haha xD
och ja, mormor åmorfar åker ju hem sen på kvällen
 juste, blir nog att kolla på wild kids me. hahah ahha dom är bara för kul xd
å sen kanske det blir robinson om vi inte ska gör anåt annat ,
hepp, nu ska jag göra mig i ordning.. tjingoo! :)
avslutar med en bild på mig och katten :D


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0