POOONTUS ! :D

jag har tråkigt just nu, så jag fick lite lust att skriva om pontus som är en av mina bästa vänner :)
finns alltid där om man behöver prata med nån om man mår riktigt dåligt, även om han kanske inte kan sätta sig in i samma situation, men han får en iallafall att skratta jäädrigt mkt måste jag säga, veery guudi! :D
känt han i snart 4 år, va genom blip/bv, måste säga jag trodde inte man kunde hitta så braa vänner genom den sidan, och det har jag gjort :)
han är superduperhybermegabauta snäll, (h aha sicket ord), hans humor är hahahahah ja, fullkomligt normal om man kan säga så? x) man skulle aldrig kunna hata en person som pontus för han är för bra för det .. litar även på han till 100%, lxm säg nån gång han har ljugit för mig om nånting? aldrig. (trorjag xo hahaha) det är faan bra :) för de finns ju tvr fullt me idioter som jag har kommit i kontakt med, men pontus är veeerkligen inte nån av dom, för bra som sagt och för snäll och för ärlig haha:D
känns som jag upprepar lite saker, men jag minns intevad jag skriver eeh (AA) men ja, finns mkt att skriva om pontus.. alla borde faktiskt ha nån som han, fast INTE pontus, dom kan hitta en egen som är som pontus, de finns ju bara en av han , en av pontus ekman :) och om ni blir vän med han, å får han å må dåligt eller så, då blir inte jag glad, å är jag inte glad då är jag faan inte glad, då kan alla möjliga ord komma ifrån mig å jag får lust att slå den personen..
 pontus är ju en av mina bästa vänner, och han ska fan ha rätt att må bra - så va faaan inte dum mot han så ärdet bra! :D
nu får jag ju inte glömma att han är en big fotbolls nörd, inom allsvenskan så är det malmö ff som gäller, vad annars? ;)
ooh, känns faktiskt skönt att få ha skrivit av sig lit e.. sååå ja pontus, nu vet du vad jag tkr om dig! SUPER BRA, en av dom bästa. :)
älskar dig bästevän!<3  :)

(pontus dåva ;d )

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0