sunny day

började dagen med tyska med mark sen matte med birger , han tyckte inte vi skulle ha  svarta tights på oss, maha :o
efter matten va de gympa, amanda & ida som hade det idag, minns inte riktigt allt, haha.. jag gör de ändå men inte så att jag kan skriva de x)  jag fick iaf en boll rakt på pannan :o gjorde inte ont, men fick ändå ont i huvet, menmen ;d
sen engelska med karin ssssss gillar de inte, ovanligt? haha, ne :)
och så mat ju,  de va fisk soppa , de va sådär.. inge t jag skulle äta ofta precis, men är inte så glad för soppa  så att ja;d
sen bara so  kvar- geografi.. hanne emma  å bonnie redovisade först om sina sekter för religionen sen fortsatte vi med geografin ju , uppgifterna i boken ,har bar atvå kvar nu, men mkt å skriva :( orkade inte de så jag sket i de x) men kmr nog att göra klart de till tisdag ändå, för de ska ju vara klart då..
kom hem för 20 minuter sen, asskönt väder ute, typ 20 grader tror jag, ha rinte kollat men de känns som det iaf :) dom har ju sagt att de ska bli upp mot 25 grader i helgen! fyfaan va skönt de kommer att bli..
imorrn så ska jag å daniella cykla till sjön , ska grilla med klassen :) kmr nog att bli kul, kommer bilder från de senare på kvällen imorrn om inte på söndagen :) beror på vad jag orkar, hihi..
weeeeeeeeeell.. goodbye! ;d

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0