thuursday

började med kemi  & fysik.. blev inte så mkt gjort på fysiken slutade 10 min tidigare x)
på tyskan fortsatte vi med det nya häftet som vi har fått, kommit en bit xd
och så på geografin kollade vi  breddgrader och sånt, ;d
det va ju bara jag åveronica idag för daniella och sara va sjuka :o
så det hände inte så mkt på rasterna idag, förutom att veronica hörde väldi gt dåligt :( fick jun ästan skrika.. xD
och sen hade vi svenskprov, gick bra tror jag.. svarade inte på två frågor om jag minns rätt xd
på slöjden gjorde jag klart min andra grytlapp, ska börja med shortsen nästa vecka!
kom hem för 20 minuter sen ungefär,  har bara hunnit ta lite choklad inte mer xd
ska äta mer innan bowlingen som börjar 17.15 , klubbmästerskap.. hoppas de går bra! :D
vil l vinna , mwoahahaha.m en vet inte om jag kmr göra det . .för om j spelar så går de nog inte bra.. : xD
har ingen läxa till imorrn, så jäädra skönt!!
btw så har vi bara 3 lektioner imorrn med :) fått håla på  tyskan och matten. skulle igentligen haft håla på gympan med men tomas sa att eftersom vi inte får missa fler gympalektioner så fick vi vikarie .. men de går nog bra eftersom de är vi i klassen som håller i lektionerna nuförtiden, imorrn är de pontus & johan om jag minns rätt , orkar inte kolla på lappen heller som jag har fått hahaha (a) så imorrn har vi d å bara, gympa, engelska & so. sen helg! :D
och efter jag kommit hem från bowlingen som slutar senast 18.30 så ska jag lyssna på fotbollen,
helsingborg mot hammarby ju, tror det kommer gå bra:) så jädrans bra om  dom vinner matchen! :D
nej nu ska jag kila, blev ett lite längre inlägg menmen.. baibai! :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0