tiiiiiiiiisdag

började med tråkigaste lektioner på veckan typ, biologi å kemi, nada.. lämnade in vårt sekt arbete idag (daniella & jag) blir ett vg eller mvg , tror jag , så som vi jobbat så xd sen engelska , tkr de är tråkigt de med menmen..
efter hade vi mat, hände inte så jätte mkt mer än att veronica satt å skrek åt två st som jag har glömt vad dom heter höhö xd å så hade vi svenska, vi skulle läsa så jag å daniella satte oss i omklädningsrummet för vi skulle ha gympa efter.. blev inte mkt läst alls, snarare ingenting :) haha istället stog jag å dansa, fett kul va det! :D WOORDS I LIKE TO SHAKE THEM.. COME ON BARBIE LETS GO PARTY AAH AAH AAAH YEAH osvosv.. :) hahaahahhahah de va faktiskt kul, och då kan man ju undra, dom som aldrig sett mig sådär vad skulle dom tycka om mig då igentligen? haha de kan man ju undra. xD  
de va tråkigt på gympan, blev mest att springa blä.. sen hade jag tvärflöjt å vi spela låtar från mello inte mer sen drog jag hem å nu är jag hemma. nyss ätit en glassbåt ska snart äta  de som blev över från tonfisksalladen igår, iguess, finns inget att äta..
just nu räknar jagm atte, ska se omjag kan talen.. orkar inte, dom är helt c p :(
 ikväll är de ugly betty ! :) wiieo
å imorrn är de sista dagen i skolan sen lediga på torsdag, såå sköönt de kmr bli , å då kmr däääniepäänie hit, blir att kolla på film å sådära , sen  antagligen dra ner till majbålet x)
BAAIBABIA BBAI! :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0