tisdag

idag va det då ingen vanlig tisdag med lektioner å sådära, utan vi hade friluftsdag ist.. man kunde va med på örnkaveln (= man är sex grupper i klassen, springer sex sträckor, finns sex kontroller, och så är det som orientering. första klassen imål vinner) vår klass kom 2a eller 3a på det, igentligen 3a eller 4a, men 9B blev diskade- HA!..
om man inte va med på örnkaveln så kunde man va med på en poängorientering ist, (= 18 kontroller, olika poäng på dom kontrollerna då, man behöver inte ta alla, man har 90 minuter på sig) vet inte hur ställningen blev där, men haha, jag gick med daniella å veronica, å jag hade väldigt mkt damp kan man säga, värsta energin å övertrött x) hörde hackspe/ätten fyra gånger ,hahaa å då skullle jag ju tramsa till de så jag gick fram till veronica å bara; JAOOOG HÖÖRDe HACKSPETTEN FYUUUrA GÅÅNGEER!!  och då skrattade ju daniella såklart, vad skulle hon gjort utan mig? (a) hahahahaa. Xd sicken humor jag har alltså , hände mer kul men minns inte riktigt :( m en vi va nog väld igt högljudda iaf, för en lärare frågade nämligen oss när vi kom i mål; va det ni som gick runt å lalla ?  . ha haaha skämmigt eller inte ? x)
när man kommit i mål  så hade vi lunch till 12.30, så jag å daniella å veronica gick till matan å åt, sen gick v i hem, fast veronica gick hem till sig , hämtade pengar gick till ica och köpte glass- mumma med de! h aha :)
12.30 började innebandyn , 9A (min klass) mot 9C- killar.. 9C vann tror jag xD.. 9A mot 9C- tjejer, tror 9C vann där med , räknade inte målen precis (a) .. 9A mot 9B- killar, vi vann! :D minns inte hur många mål de va med 4 tror jag , haha xd och sen då, 9A mot 9B- tjejer, och vivann den med :) med 3-2 om jag minns rätt, vår klass är bara för bra?! ;D
och eftersom vår klass spelat alla matcher så drog vi när vi hade spelat klart , så slutade vid 14.15. hade ju självklart ont i mina ben :( buuhu, kommer nog ha träningsvärk imorrn, och de gillar jag inte..
wellwell. ska snart äta, kalops tror jag det va xd efter de ska jag göra biologin.. sen får jag se vad jag gör ifall jag drar ut eller nåt, annars ska ja gduscha.. ikväll så är det ugly betty  som jag skaaa se, efter- vad kan man se då? förutom dh, iochmed att jag inte följt de så fattar jag nada :)
hm... good b ye! ;d

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0