zeehn monate! :)

lördag igen, och det gillas :) men har ingenting planerat
får se om linda å stoffe loggar in så man kan få prata med dom ett tag :D
annars så har jag bara varit ute änsålänge, blir väl att vara ute mer snart igen,
när jag va ute innan så hoppade jag studsmatta och tog kort   samtidigt, haha.. blev rätt normala kort ändån, inte högre som jag trodde det skulle bli- smarta jag (I) haha
just nu så lyssnar jag bara på musik, tänkte jag skulle prova en ny header :) kmr lite gamla bilder i den men de bryr jag mig inte om haha, man får ju bjuda lite på det;) blev nåt liknande som jag gjorde till pontus, men han är ju ingen bloggare så jag skulle ju tvunget ta bort den igen.. buu ;o
ikväll så ska jag  antingen glo på robinson eller nån film, vet inte vilken ännu ;)
och imorn är det match här i perstorp mot turbanen (hlm)
näe  nu ska jag fixa lite på bloggen,
goodbye!

Christoffer Johansson <3

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0