1 dag !!

godmoorron på er :D sitter här å käkar min frukost, orkar inte sitta där nere haha (a) efter ska jag nog hoppa in i duschen och sådära, sen är de inte så mkt mer att göra , förrän vid typ 2 tror jag, då skaj ag börja fixa mig lite - yes :) gästerna kommer vid fyra, och daniella halv, om hon nu skulle komma :o men iaf, jag vill ju helst vara klar då , inte så kul om jag sitter här oklar typ haha x) sen när gästerna kommer så låter vi nog dom va här i en kvart skulle jag tro sen blir de nog dags för kak-kalaset mums på de :) sen en stund efteråt blir de tårta - min favorit faktiskt! kommer bilder sen ikväll för dagen :)
har inte så mkt mer att skriva just nu, vaknade 3 inatt, å jag fick panik :o  har en anledning hah, hälften abstinens å hälften chock :o chocken va , jag trodde inte att klockan va så mkt, trodde den va runt 1. å sen hade jag inget minne av nånting . jätte jobbi gt :(  hatar sånt ..
menmen.. nu beger jag mig ifrån bloggen igen , ha det gütt! :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0