133 viktiga tonårsfrågor.

133?? verkar vara mer :O


Fyra frågor om förhållanden


är du singel? nnaj
tror du på kärlek vid första ögonkastet? nu gör jag
hur många har du varit kär i? 2
är du kär just nu? mm ;x


Tio frågor om dig själv


namn? louise
när fyller du år? om 2 veckor imon : )
några piercingar? nix
vad har du på dig just nu? shorts  å linne, å underkläder x)
vilken årstid är bäst? sommaren lätt!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? hm.. har inte haft nån perfekt morron än, så jag vet inte hahahaxD
vad tycker du mest om hos dig själv? ögonen & humorn x)
vad är du bra på? hahaahaha skratta ?
vem älskar du mest på denna jorden? dom som står mig närmast :p
sover du hellre själv än tillsammans med någon? hm..


10 frågor om dina vänner


vem vet allt om dig? inte allt kanske, men dom som vet mest är nog , daniella linda å stoffe x)
vem är den roligaste av dina vänner? linda: )
vem är snyggast av dina vänner? måste jag välja? :( hahaha, alla är lika snygga ju hah! (a)
vem är mest partyprisse? linda & alex (a)
vem är den du helst har filmkväll med? daniella :)
vem av dina vänner är mest "evil"? ha?


10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? höm..
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? har jag väl
vem är farligast i din familj? haha, pierre xD
vem ser roligast ut i din familj? hm.
vem är coolast ? öh, jag? :) HAHA skämta!
har ni något husdjur? ja :D
vem har du mest gemensamt med? pappa xD
vem står för underhållningen? jag å pappa xD
vem sover du oftast med? daniella? även om de inte är så oftaxD
roligaste kvällen med familjemedlem? vetinte xd


10 frågor om idag


vad har du gjort? vaknat, ätit, satt i linser, gjort mig i ordning å sjungt. o ch sprungit :O HAHA
har du varit glad idag? inget har gjort mig "glad" än :(
har du varit ledsen idag? beror på hur man ska ta ordet ledsen :o hm..
har du gjort något bra idag? vad dska de va? :O
vad ska du göra nu? svara klart på frågorna? x) haha sen vet jag inte.. ska väntap å ball, MÅSTE PRATA :(
har du gjort något dåligt idag? och vad skulle de va då? :)
vad har du ätit idag? fil & kex xD
har du duschat idag? notyet x)
är du trött nu? lite sådär
vad händer imon? vetinte ;o
Går du i skolan? inte förtillfället xd
Har du varit i skolan idag? nej (:

ANNAT

Hur mår du just nu? duger, saknar min ball :(
Har du piercat dig? nej


TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast?  haha har ingen aning x)
Vem ringde du senast? vet faktiskt inte :D
Vem sms:a till dig senast? daniella
Vem sms:a du till senast? daniella


ÖVRIGT


Är du hungrig nu? lite
Vad är klockan nu just nu? 14.28
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg & mer-trafik xd


FAMILJ


Hur länge sen var det du träffa din morsa? vet inte, en timme sen kanske xD
Hur länge sen var det du träffa din farsa? samma xd

SPORT

Går du på någon sport? m xd
I så fall, vilken/vilka? bowling
Trivs du med den sporten? ja :)
Tycker du att den sporten är rolig? om man spelar me rätt personer , och de går bra, så ja :D
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? samma som innan xd


ÖVRIGT

Gillar du punk? beror på x)
Har du sminkat dig idag? l it xd
Isåfall, vad för smink? foundation höhö
Vad har du på dig för trosor just nu? björn borg :D
Hur ser de ut? gröna :D
Vad har du för bh/topp på dig just nu? snobben xd
Hur ser den ut? grå å rosa me snobben på hahha xD


MUSIK


Lyssnar du på musik just nu? nej inte just nu xD
I så fall, vilken låt för tillfället? de va , jesse mccartney - freaky :D
Vad gillar du för musik? de mesta :)


KLÄDER


Har du fler än 4 linnen? hahahaha ja :D
Har du fler än 3 jeans? m
Har du fler än 5 tröjor? yesbox ;)
Har du resteröds-trosor? nnaj
Har du en vit bh? ja
Har du en svart bh? yyäs


SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? nej , behöver inte :O
Använder du Wax? nej
Använder du ögonskugga? nix
Använder du kajal? noep
Använder du hårspray? ibland
Använder du volymspray? neä
Andänder du mousse? nnno
Använder du deodorant? hah ja? :)
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? mmhm! :D
Använder du läppglans/läppstift? nix
Använder du brunkräm? ne
Använder du rouge? ibland
Uppsatt hår eller hängande? olika :D för tillfället äre uppsatt :D
Plattar/lockar du håret varje dag? nej
Duschar du varje dag? ofast xD
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? självklart ;) HAHA! nej


KÄRLEK


Är du kär just nu? yyä, i min lilla ball :D
Har du kysst någon idag? no
Har du ett förhållande? jjäs
När går gränsen vid otrohet? hm. får tänka lit :o
Är du romantisk? fråga inte mig :O
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej, taskit jo :(
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? nej
Vad hette din första flickvän/pojkvän? hahha, andré
Hur länge höll det? vet inte, 5 månader å 3 veckor tror jag xd
Hur länge var ditt kortaste? 5 månader å 3 veckor xD
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? mår som bäst, när jjag har nån :) ;x
Har du varit tillsammans med två samtidigt? näej :O
Är du en bra pojk/flickvän? fråga ball? :D
Vem sov du senast bredvid ? matilda (:
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? alex :)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? nej
När fick du din första kyss? ööh..
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? vet inte xD
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? naj, hade varit lite gay v mig då :D iochmed att jag har en bror , hhahah
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? ska jag tatuera mig ska de va en stjärna på handleden ;) hahahah! :D
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpat :o
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? beror på ;d


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0