15 aug

joda, la mig ju sent igår eller inatt. hm, ja ni fattar hahaha.. men gick ändå upp halv elva som vanligt.
har inte nåt bestämt un de rdagen, förutom att daniella kommer till mig senare, blir film sen får vi se vad mer som händer haha x)
de kmr bli att vi kollar på date movie , fast på datan. hittar inte filmen där nere så fick leta upp en sida där man kan kolla på film gratis, fast kvaliten är inte den bästa, men för nöja mig med de x)  har inte nån aning o m vad vi ska kolla på för mer film, men vi kommer säkert på nån haha, kanske blir skräck, who knows (:
aja nu ska jag ner och sätta i mina linser :) bai!

Din kommentar
Postat av: Miss Dramaqueen

Men det är ju gratis i alla fall=)

2009-08-16 @ 18:39:49
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0