25 augusti, CONGRATZ TO ME!:D

lite sådär smått om dagen å det jag kmr ihåg :D gick upp som vanligt kvart över sex, sen tog jag 7.42 tåget, hade följe me veronica tills vi kom in på tåget, då gick vi till dom i våra klasser.. började med ESO (estetisk orientering) vi fick skriva upp vad vi ville göra och sånt där,  vad somhelst hur galet de än kunde låta ;D sen efter det så körde vi en samarbetsövning, där va 10 stolar , 5 på varje sida, och vi va typ 16 stycken, så skulle 7 st stå på ena sidan a v stolarna och 7 på andra. blev ju trångt såklart. å två stog på golvet en på varje sida sen skulle dom  upp på stolarna, sen skulle vi flytta stolarna till andra sidan hahaha, å då höll jag å anna på att trilla xD menmen.. vi vann inte påde ;o men v slutade en halvtimme tidigare så blev lååååångrast för oss , så jag hanna & hanna gick en runda.  efter rasten hade vi engelska, då skulle vi typ intervjua varandra å sen presentera den grejen sen fick vi sluta x) och sen minns jag inte vad vi hade.. öh. HAHA! tror de va naturkunskap. eller nej! då hade vi lunch haha, så efter vi ätit så h ade den andra hanna köpt en glass och så sa hon: vet ni vad kul man kan ha med en isglass och en kille? jag å den andra hanna (finns 2): JAG VILL INTE VETA! x.x, sen vi: miiisstolk!  hahhahah, lite kul faktiskt. men SEN efter lunchen hade vi naturkunskap! eller nej de hade vi inte alls det hahhahah (mitt minne (n)) vi hade historia faktiskt hahha, de va iaf grymt tråkigt ma sitte rju å halvsover :o så ja de hände inget kul då alls  ;o MEN EFTER DÅÅÅ DÅÅ hade vi faktiskt naturkunskap de är jag helsäker på :D och då skulle man kolla på en bild å sen leta upp ord ur en text som fanns med ibilden xd sen så fick vi ett papper med blad som vi skulle skriva från vilket träd det va, hahahaha och då tog läraren fram "trädboken" jag tyckte det va väldigt kul och sa till hanna:hahahahah boken är ju av trä, träd bok! (min humor <3) hahahah, och sen när vi typ hade öppnat boken sa hanna: nu komme rbladen. jag: hahahaha du vände på bladet! , och då tyckte hanna att jag sovit alldeles för lite, men näe de är mitt riktiga jag ! :) och sen lite senare sa hanna att en  av bladen va från boken (bokträdet) hahha, och då sa jag: ja de e ju boken , och då menade jag själva boken-bokenHAHA :) sen händ einte s å mkt mer kul eller jo men minns inte mer (A) så va lektionen slut och vi hade historia, tkr historia är grymt tråkigt sitter ju å halvsover  hahaha så ja de hände inget kul precis.. juste glömde säga att jag å hanna messade me gustav de va lite kul de med hahhaa, wellwell.. efter  naturen hade vi gympa, och då sku lle vi först ställa oss i födelseordning typ hah, se n  dela hon in oss i lag, först körde vi dropp boll- och då blev de oavgjort D; och sen körde vi 3 stafetter, man skulle ha en boll mellan benen nere vid knäna å så skulle man typ hoppa å runda en kon haha bolle ntrilla hela tiden :( mitt lag förlora den , sen skulle ma n va två å två å ha bollen mellan oss, alltså mot ryggarna, och de vann vårt lag på :D och den sista stafetten skulle men hoppa hopprep två & två, och där vann också mitt lag :D sen va de nästan slut men först skulle alla i våra lag ställa sig på vars ett hopprep sen fick vi bokstäver som bildade ett ord, mitt lag vann på de också - kålrot! sen fick vi slu ta :)
jag å hanna gick till stationen sen satt jag där med daniella å rebecca sen åkte vi hem med tåget, eller ja iaf jag dom två skulle till hässleholm. men medans vi väntade på tåget kom där en liten pojke med barnvagn, då sa jag: ung pappa söker! hahhahah, och daniellava lite sådär efter först satt hon å typ ööh de va inte kul, för hon fattade inte hahah. sen 30 sek senare typ hon: HAHHAHAHAHAHAH NUU FATTA JAG!!  hahah , du  är bar för rolig xd
MEN WEEELL nu ska jag bege mig ner till köket åkäka :D PUSSPÅER :)

BTW!!
de är 25 augusti idag vilket betyder att jag har namnsdag, GRATtIS TILL MIG! :D
&&&&&& grattis till mina nästkusiner som fyller år idag :D saffi 4 & tarne 2, WOHO! :)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0