about.

Ditt namn: Louise
När är du född: 31 aug :)
Skola eller arbete: arbete, iaf om man trivs med det :D
Favoritkroppsdel: hm..
Favoritfilm: vet inte, bring it on 4 tror jag x)
Vilken är din favoritmusik? OLA! <3
Favoritbok: Audrey!
Hårfärg: brunette am i ;)
Ögonfärg: blå
McDonalds, Max eller Burger King: max
Tupp, Höna eller kyckling: kyckling, så söta :D
Favoritradiokanal: rix fm :)
Favorit godis: dom är typ bruna & ovala,å så är de vitt i,å sen i mitten ett vitt pulver , mumma! :9
Favoritspel: spelar inte nåt direkt x)
Favoritsida: hm..
Syskon: en bror
Sova eller lana: haha både och :D sova när man är trött, å lana när man är pigg :D
Bil eller moped: har inget av det  , men moped är nog lättast att köra (a)
Mamma eller pappa: hm..
Är du trött: lite xd
Vad har du på dig just nu: shorts & t-shirt
Skostorlek: olika beroende på hur skon är x)
När brukar du vakna: skola- 6.15, annars är de olika :)
Bästa minnet: har många minnen!
Det fulaste det andra könet kan ha på sig: hm..
Humor: om jag har humor? de kan man gesigfan på att jag har (a) fast den är rätt sjuk
Hur gör man dig glad: blir glad av  det mesta :)
Hur många lampor har du på ditt rum: 4
Vilka hårfärger har du haft: hm, 3 eller 4 . fast två av dom va rätt lika varann men den ena va mer lila aktig å den andra guldaktig , annars mörkblond å ljusbrun x)
Vad är du allra bäst på: skratta! (y)
Favoritdjur: katt
Snö eller sol: solsolsolsolsolsol!!
Spelar du något instrument: nej , slutade i våras x)
Vem vet mest om dig: dom som står mig närmast, bl.a daniella linda stoffe & alex
Vad vill du ha just nu: alex :(
Fobier: SMÅKRYP! ;@
Använder du glasögon: när jag inte har linserna i, ja x)
Hur ser din plånbok ut: röd med nalle puh & tiger på thi, söt ju (a)
Favorittv-program: 90210, the hills & the city ;)
Hur svarar du i telefonen hemma: oftast, hej de e louise.
Senast kramat: mormor tror jag xd
Stjärntecken: jungfru
Varm favoritdricka: varm oboy :)
Saknar du någon: ja :/
Hur känner du dig nu: hm.. känner mig trött å glad. å jag känner att jag saknar alex, blu :(
Är du smart: ofc! (h
Snarkar du: nej. tror inte de iaf xD
När och varför grät du senast: inatt- panik! :(
Favorit affär/favoritmärke: cubus & gina tricot tror jag. have no clue!
Favoritstad: hm.
Vilka ord missbrukar du: vet inte faktiskt! D;
Är du kär? om jag e ;x
Favoritlåt? ola - skys the limit <3
Favoritfärg? blå & röd (-hif (a)
Saker du knappt klarar dig utan? varför just saker? :/
Vad har du för stil? min egen?? x)
Har du någon insperationskälla? tror inte de, eller jag vet inte haha xD
Vad är viktigast i ditt liv? dom som betyder något , å verkligen finns där för en. ni vet vilka ni är (a)<3

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0