cookies ;9

nu är jag klar med bakningen- japp, har faktiskt bakat :D vi ska ju fira mig imorrn, de vuxna folket alltså, hah känn dig vuxen daniella (A) har faktikst bakat sen typ 11, så de har blett mkt vi bakat minst 4 grejer :)  aja..
blev attj ag kollade klart på män som hatar kvinnor igårkväll, startade ju den förra lördagen men jag orka inte kolla klart för jag va för trött + att jag inte fattade ett skit. men när jag va piggare igår så fattade jag faktiskt, åjag tyckte den va bra: ) fast jag gillar inte han som spelade mikael blomqvist :o tkr han är lite äcklig sådära x) menmen. xD
resten av dagen har jag ingenting planerat, ska nog bara städa undan lite på rummet å byta sängkläder och sånt :) sen blir de nog bara film skulle jag tro, date movie går på kanal 5 ikväll så jag ska kolla på den, sen får jag väl se vad de blir för filmer mer, hade lagt fram två till igår solsting & snesprång sen minns jag inte vad den andra hette, day of wrath eller nåt haha xd fast jag har ingen aning om vad den handlar om, för jag hittade inte den på cdon så att jag kunde läsa om den, jobbigt :o så nån kanske vet vad de är för nån, då får ni gärna skriva & berätta deför mig - då blir jag glad! :D
just nu  så pratar jag med alex.  han säger förlåt för att han inte kom mer sen inatt, fast han gjorde ju det hahha, fast han minns inte. hahah lite illa faktiskt ;) så jag har väl pratat me alex  i sömnen eller så pratade jag med han fast han minns inte de bara ;) men så kan de ju va ibland haha ..
men nu har jag inte så mkt mer att skriva så jag tror jag beger mig från bloggen, tills de händer nåt jag vill skriva om hahaha xD
så alla ni som läser får ha de så bra! adios :)


från igår kväll..


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0