(;

igår så snackade jag ju om att köpa bärbar data när jag hade pengar. och idag ska jagtill hbg och kolla efter en bärbar data! :) har hittat två st, men pappa sa att de bara va 1 gb på den ena. hah å jag vet inte vad som är bra eller dåligt, så att ja :o så får kolla lite mer id ag när vi är iväg, och plus så passar jag  på att kolla efter en systemkamera , kolla priset och sådära :) bai :D

Din kommentar
Postat av: Linda =)

härligt med en bärbar data! :D



Men jag kan tala om för dig, att eftersom att det bara pratades om 1 gb, så antar jag att det är i RAM-minne (arbetsminne), och det är inte allt för dåligt, även om jag själv föredrar något lite snabbare. På min dator har jag 2 och det trivs jag verkligen jättebra med =) men bärbara datorer ligger ofta mellan 1 och 2 gb i RAM, om man inte vill betala en hel förmögenhet för dem =)

Lycka till med ditt köp av dator! :D

2009-08-02 @ 13:31:59
URL: http://liindamariiah.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0