"godståg"

nu är jag här igen å skriver, men nu ska jag berätta lite smått om dan :)
gick upp som vanligt vid 6.20, käkade frukost i me linser å sådära. mamma skjutsade mig å bror till stationen vid tjugo över sju, sen väntade jag p å daniella där . vi hoppade på tåget som kom vid 7.42, så påvägen stannade tåget för där kom ett godståg, så man va tuvngen att stanna eftersom de kom mötande på spåret brevid x)
så sa dom såhär i micken: vi får stanna för vi väntar på ett gudståg.
hahahh och då började jag å daniella självklart att skratta, man kunde ju inte låta bli precis x) iaf.. vi va framme i klippan vid 8, så daniella skulle fixa matbrickan, för hon hade tid 8.10, men jag va tvungen att gå för min lektion  börja 8.20, så hittade jag inte riktigt, va lite förvirrad, men till sist hitta jag dit jag skulle ;D började med matte, och vi räknade inte precis första lektionen skönt me de alltså haha. så skulle vi sätta stolarna  i en ring , för de va bättre. å sen gjorde vi 4 övningar. först nån namn grej, läraren sa sitt namn sen sa hon ett djur som börja på samma bokstav som sitt namn, sen hon som satt brevid läraren sa sitt, ett  djur, och lärarens namn och djurtet, osvosv. ja ni fattar ? ;) när vi gjort det, så skulle vi göra nån matteövning samarbetsgrej, först skulle vi ställa oss ilängdordning, kort till lång utan att prata me varann, sen skulle vi ställa oss i månaderna och tillsist datumet i månaden. när vi hade gjort de fick iv ett papper så  skulle vi räkna ut nån dag grej x) å jag kom fram till att jag blev född på en tisdag D;
sen va mattelektionen slut och då skulle vi ha svenska, vilket va andra våningen hså då fick man gå igen ju haha.
och vi i ES hade fått tid för matbrickan 10.10 , s å vi fick gå å göra de sen tillbaka till svensklektionen, å där skrev vi nåt sen fick vi sluta. oc h till sist hade vi en data lektion :) de blev inte nån lektion prec is, eftersom vissa va tvungna att ha nya koder så ja.. men han vi ska ha sa iaf att vi ska jobba med att göra bilder, så vi kmr jobba me ps illustrator idesign :) blir nog kul haha :D a sen sluta vi och då v a klockan runt 11. men jag hann ju inte till tåget :O så jag fråga pappa om han kund ehämta mig för han skulle ändå hämta pierre :)
dagen i skolan idag va mkt bättre, började prata me dom flesta så nu känns  de bra :D
ja, de va dan då i skolan haha.. vet inte vad jag mer ska göra under dan, ska vänta på att alex vaknar, han är en riktig sömntuta alltså :O se n får jag se vad som händer.. adios på er! ;)

Din kommentar
Postat av: Angelica

Jättefin blogg! Gillar den blå färgen ;b

Följa varan via bloglovin? ;b

2009-08-22 @ 09:53:18
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: alice

läs o kommentera min blogg :) ?

puss <3

2009-08-23 @ 00:46:02
URL: http://euhorpa.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0