HAPPY DAAY! :D:D:D fYLLER ÅÅÅÅR :D:D

oooohja, jag är jävligt glad idag måste jag säga! :D:D
mamma pappa å pierre kom in å sjöng för mig vid kvart över sex imorse, sen öppna ja gpaketerna , okej de va bara ett men ändå resten va pengar (a) fick ju björn borg, tss ;) - & tack för ljuset å godiset igår daniella! <3 :)
iaf.. kollade datan direkt när dom hade gått ner såg att alex hade dampat på mig somfan :o så gull han är hihi.. sen gick jag ner och åt sen borsta tänder kom upp igen å pratade med alex en stund ,  till typ tio över sju ahah, sen fick jag stressa för jag skulle ju gå typ kvart över, men blidde inteså utan jag kom iväg tjugo över.. å såfick jag stå på stationen å vänta på daniella, hon va seg :o men hade ju tur att alex va inne på msn så jag kunde prata me han (har de i mobilen) så han roade mig x) så kom vi fram till klippan vid 8 som vanligt, å alex hade skrivit nåt långt, fast jag har inte kvar för de va ju i mobilen och dblir inte sparat :( sorgligt alltså.. men såå himla underbar är han, älskar han grovt.  bryr mig inte vad folk säger omdet, mina känslor! punkt slut :) PUNKT
aoo, vi började första lektionen 8.20 å vi hade gympa. fyyfaasiken va kul det va :D först körde vi doppboll som uppvärmning blev 3-3 ;D sen  så skulle vi spela lacrosse :) så vi skulle gå ihop 3 & 3, för att vi skulle kunna träna lite, jag riktigt ägde ju (A ) hahah nej nu ska jag inte skryta.. jag va inte så jätte bra men inte dålig heller.. well, sen spelade vi en match oc h sen fick vi sluta. och sen så fick jag ett paket av hannah, så snäll som hon är, danke! :)
& efter rasten hade vi historia, hände inte nåt enda kul där (historia är inte kul ._.) så har inget att skriva omdet x) och sen hade vi då svenska, fast vi skulle ha nån som hette arne ist, fast han gick efter han presenterat sig och så eftersom han skulle tillbaka till sitt, så vi fick jobba själva. & eftersom jaginte va där förra svenska lektionen så fick jag börja på de dom gjorde då, vilket va attskriva nån intervju grej x) tog typ halva lektionen, sen gick jag  å hannah, mjau :) minns inte så mkt mer av det. sen hade vi lunch, potatis är de enda jag minns därifrån haahaa (a) vi gjorde intemktm er, än  då sen när vi satt vi ett bord, s å bara försvann hannah (den  andra) , å jag å hannah ( haha finns 2) undra vafn hon tog vägen, så när hon kom tillbaka så tog vi hennes nr så att vi kunde smsa om hon skulle försvinna igen ( inte första gången) hahahaa.. xd men sen så hade vi bara bild kvar, och där började vi att arbeta med leran. riktigt kul va de hahaha, jasmin höll påatt nynna på julsånger. sen va de tyst imellanåt å annars prat :D vid tio över två slutade vi, och jag missade ju såklart tåget med 5 minuter så sjkt irriterande >< så jag fick sitta där själv å vänta på tåget i 45 min x.x inte varmt heller ju, åjag palla inte sitta där inne me dom andra töntarna (A) kallar dom töntar fast jag vet inte ivlka de va :( jag är så snäll hahaha..
och tillsist kom tåget och nu är jag hemma, eller ja jag kom hem för en halvtimma sen men so what :D och nu sitter jag å väntar påa tt alex ska logga in min underbara pöjk ts (a) inte mer att göra.. så de va väl allt, :D ADIOS!


OCHOCHOCHOCHOCH jag fyller år idag (16), så säg grattis , då blir jag glad :D:D !!!


bjuder på den (a)
 hade  dessutom besöksrekord igår på 51 st  , keep reading (a) <3

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0