hoooooooooot!

kom nysshem ifrån skolan. hann precis med tåget som gick då  över två, fast de är så jävla va rmt alltså. hade hellre suttit kvar på tåget haha, för de va svalt i vagnen som jag satt i. sen när man hoppa av  s å ble de jävligt varmt igen x.x får inte va så varmt imon ;o men i helgen kan de va de, för då ska jag firas :D jag fyller ju  16 på måndag somsagt :) wihi!
men men.. ska se vad jag minns av skolan.. öh. vi börja 8.20 me gympa, fast vi pratade mest å så fick vi sluta 10 minuter tidigare. sen börja vi inte nästa lektion förrän tjugo i, historia då, prat där också, slutade 10 minuter tidigare där med haha, och sen hade vi svenska, och där fick vi sluta 20 minuter tidigare,  så de blev en lång matrast för oss, och då gick jag hanna & hanna runt lite i klippan :o hahaha, dom gnällde över att jag prata ty st :( men sen ble de bättre aja. haha.. sista lektionen börja 12.45 , formsaken, blevm est prat där också och så fick vi skriva lite om förväntingar och sådära :p sen visa pia runt oss i själva estet bild salen eller vad man ska säga sen fick vi slu ta = 13.50 ungefär. och jag hann ju då med tåget precis! :)och nu sitter jag här, alex dog = hans mobil hahah, för han svara inte på 30 min typ :( men nu blev han utloggad så då lever han snart igen ;D under tiden ska jag fixa glass,! HEEJDÅÅ PÅ ER! :D

får bli ytterligare en bild på förra klassen från utklädningen!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0