less than 2.

vaknade lite innan halv elva idag, som jag brukar göra haha. men kmr va tidigare imorrn, för att man ska bli trött på kvällen :) iaf.. gick å la mig runt  halv fyra, för ball dog nån minut efter att jag skrivit de inlägget. döda unge alltså :( får rycka på han id ag då haha, för vi skulle göra nåt, så skulle han säga en grej till mig innan han gick, men de blev ju inte så iochmed att han dog. jag säger dog när nån blir helt tyst, och sen utloggad men inte kmr tbx igen. haha, och nej jag anser inte att han dissa mig för hans mobil dör då  & då x)
de där va väl intressant? -verkligen... 
men om jag ska ta å gå ner å fixa i mina linser , och sen göra mig iordning, ohyes. ska göra de nu. goodbyye alla! D:

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0