mjau..

sådär, nu har alla gäster åkt hem.. hade mycket roligtm e daniella :D hahaha först då när vi skulle äta, så va ju  pierres kompis här å han satt å glodde på mig å daniella helatiden haha, riktigt kul. minns inte riktigt allt, men kul va det iaf hahha, man kunde ju inte låta bli att skratta ;)
haha, känns som att jag inte kmr skriva så mkt mer nu Oo tror jag har hjärnsläpp minns typ ingenting x.x aja.. ska skriva de ajg kommer ihå g. efter vi ätit då, så gick jag å daniella upp här på mitt rum å satt här vid datan lite tills de va tårttiime ;D mums på den tårtan, och då skulle jag självklart ha en stor bit å då gnällde alla på mig ;o menmen.. haha jag va väldigt högljudd :o well, de kan man ju va då & då x) så när vi ätit tårtan hah inte hela alltså men när vi ätit vårt DÅ gick vi upp på mitt rum igen, satt här ett litet tag till sen gick vi ut en runda, så gick vi inom byn å så va de nån som vissla på oss åv i typ; what? hahaha, vi är lite sega men ja:D sen gick daniella hem direkt när vi kom till mig :( så nu har jag tråkigt & abstinens..
.. har ju inte fått prata me alex på hela dan, jobbigt :( okej hela dan har inte gått än men snart , ska ju lägga mig tidigare än vad jag gjort förra veckan idag, å han kanske inte kmmer innan de :( okej, nu ska jag sluta prata om  de inte så intressant för er.. annars har jag inte så mkt mer att  skriva :o så de får väl duga,
& jag brukar ju va seg med att lägga in bilderna här, men nixx inte idag- bilderna är inlagda på datan så här kommer några :D


daniella und ich :)


hahhaha, asg*


cizzie haha xD






mjau, de va nog bilderna ja g kunde bjuda p åhaha :D adios :)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0