nån lista x)

Msn

Vad heter du på msn: » llusi- alex, du <3 'halvt afk
Vad har du för kommentar: Linda Enblad, twino <3  Stoffe, bästa vän fo'sure! <3

Vilken färg har du på din msn text: svart

Vilken status har du oftast: upptagen

Vad stör dig på msn: dom som är tråkiga  å dryga när dom skriver :)

Är någon rolig kontakt online just nu: ja,  fast den nörden spelar :(

Gillar du msn: jo

Brukar du börja skriva till folk: beror på xd

Svarar du snabbt på meddelanden: om jag inte gör nåt annat, ja

Mobil

Vad står det i ditt första mottagna sms: Hahaha burra <3

Vad står det i senaste mottagna sms: jepp :p

Vad står det i senaste skickade sms: Tror jag har den men inte säker. Okej gör så ;)

Vem ringde dig senast: vet inte, pappa tror jag

Vem ringde du senast: stoffe xd

Hur många timmar totalt har du i samtalstid, som du ringt med din mobil: 3 h 26 min 4 sek, tror jag de är. om de är utgående samtal? haha

Hur många timmar totalt har du i samtalstid, som någon ringt till din mobil: 4 h 31 min 1 sek,

Vem ligger på plats 26 i din telefonbok: rbcka

Vem ligger på plats 18 i din telefonbok: matilda r

Random

Är du lång: de duger xd

Vad väger du: 53 trorja x)

Har du haft en bra dag: inte helt :(

Är du glad: halvt

När fick du en kram senast: i söndags

Vad skulle du ändra på i ditt utseende och din kropp om du kunde: vet inte xd

Är du tjej eller kille: tjej

Vad är sämsta med att vara det kön du är: mensvärk, kommer inte på nåt annat x.x HAHA asg'

Hatar du någon just nu: ja :)

Vad längtar du till: till alex kmr, när han nu gör de :(

Det band du lyssnat mest på idag: inget band, meene flo rida ft. akon :)

Familj/hem

Har du några syskon: yes

Bor båda dina föräldrar tillsammans: mhm

Trivs du där du bor: gör jag väl xd

Bor du nära någon vän: japp (:

Hade du en bra uppväxt: yäs

Framtiden

Vad ska du göra härnäst: vänta på alex? xD

Vad ska du göra imorgon: have noo clue :(

Vad ska du göra nästa vecka: gå i skolan ._.

Vad ska du göra nästa månad: har inte tänkt så framåt

Vad ska du göra nästa år: nåt? x)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0