ohyeah ;d

nuså.. nu är jag tillbaka.. ska skriva vad jag kommer ihåg haha:D
igår, drogå  hämtade daniella vid tio i sju. sen skjutsade mamma oss till perstorps sjön. men när vi kommit dit så va där redan annat folk, å ingen ifrån klassen hade kommit än. men efter typ 5 min kom hanne å johannes. dom visste inte alls vilka de va, så  vi fick ändra planerna å hitta en ny tältplats eller vaman ska säga. vi mötte upp felicia, annie, bonnie å emma vid 21an, sen gick vi till stället som dom hade tältatpå helgen innan ;D vi kom dit, satt  å pratade en del, samtdigt försökte emma annie å bonnie få upp eld, va inte så svårt änd åtror jag x) vi började grillar våra korvar när elden startat å så, pratade mest då också.. när de började bli lite mörkare satte vi  upp våra tält. sen satt vi vid grillen ett tag till, å vid tio va hanne å johannes tvungna att sticka, felicia hade gått lite innan.. så de va vi fem kvar, eller nej. emma cyklade hem åhämtade kudde  haha. så satt vi där då helt själva. så såg vi en bil eller ja , vi trodde de, sen hörde vi en bil dörr, men va bara inbillning kom vi fram till sist, å vi blev nästan panikslagna, vi  började skrika : VI HAR KNIV VI HAR ELD. hahahah, ifall de skulle komma nån xD. sen till slut kom emma! hon hade inte sett nån på vägen, tack för det! vi hade varit där själva i kanske en halvtimme, timme så ja..  men när emma kom blev vi lugna.. å då fick vi börja plocka in pinnar till elden.. sen när klockan kanske va halv tolv, så körde vi nån musiktävling haha, jag å daniella vann (h) 23 - 21 till oss.. vi körde de i en halvtimme,  å då tyckte vi tiden hade gått jäädrigt sakta å vi tänkte: hur fan ska vi klara oss, elden är snart slut. å vi hade pratat om att vi sku lle sitta upp till de ble ljust, hade nog inte gått så bra :o så annie ringde sin mamma å fråga om hon kunde hämta oss efter vi  plockat ihop allting å de kunde hon :) så vi började plocka ihop tälten å alla våra grejer, så ringe hon sin mamma igen och så hämtade hon oss. fast när vi skulle gå å möta bilen så haha, såg de rätt kul u t.. för där va nån som kollade påtv , alltså de va  tän t i ett hus vi gick för bi och bonnie: NÅN KOLLAR PÅ TV!! . å då kolla den personen som kollade på tv ut påoss hahaha xd men sen kom de en bil, vi ble lite rädda först, eller iaf annie sa hon haha.  å de blinkandet på bilen va så irriterande :( menmen .. vi åkte hem till annie, vi satt å pratade i runt 2 timmar om allt möjligt haha. sen sov vi, vaknade helt vid 9 tiden.. sen väntade jag å daniella påa tt annie skulle komma intill oss, haha å jag å daniella väntade i 3 timmar utan att nån kom så  vi fick gå in till rummet där annie sov å väckte henne. sen hämtade daniellas pappa mig å hon, å n är jag hemma : )
tack för en rolig kväll! ses nån gång snart , ihope :)

nu när man kom hem, så stinker man ju inte LITE heller. så tog en dusch, och mitt hår luktar fortf så fick spraya jädrigt mkt parfym haah. orkar inte duscha igen Oo men nu luktar jag inte lika mkt iaf. :) hålle rpåatt lägga in bilderna på datan nu så bi lderna kommer i nästa inlägg när de nu blir. endast bilder i det ;) då blir de bilderna från danmark igår, och igårkväll / natt. blev inte så mkt bilder från inatt å så men aja, s å att ni klarar er ;) aja..
just nu sitter jag å väntar på att alex ska bli klar, inte pratat me han på en dag, hemskt asso :( menee.. kmr snart med ett inlägg me bilder hihi! puss ;*

Din kommentar
Postat av: d

faktiskt jag som sa Nån som sitter vid datan :(

2009-08-09 @ 18:41:49
URL: http://whoiam.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0