oooboy

har inte blivit nåt speciellt inlägg idag som ni märkt x) men iaf, gick upp halv tio idag, för att jag ska bli trött till ikväll iochmed att e är skola imorrn..
jag minns inte så mkt nu, har fått hjärnsläpp typ . hahha.. men aja.. tar de jag kmr ihåg.
mamma sa till mig att mormor å morfar skulle sova här inatt, så jag va tvungen att ta ner madrasserna som jag har på mitt rum , så tog jag ut den ena madrassen, å jag brukar bli lite sådär konstig hahha, så jag bara till madrassen: KOM NU CIZZIE! och sen: oops :O  sen gikc jag ju ner med den madrassen, och när jag skulle in i garderoben igen för att ta den andra, så snubblade jag på en väska som låg där inne -.- typiskt mig alltså :/ aja.. hahhaha..
sen va de nåt annat också, fick för mig att jag skulle ut å hämta mina shorts som hängde där ute, så gick jag terrass  hållet, å så va där en långben, och jag hatar dom :( aoch jag: KOM INTE EMOT MIG. och s å gjorde den såklart de, å jag fick panik för jag fick knappt upp dörren :( å jag skrek ju självklart. hahhaha, aw :(
och sen så minns jag faktiskt inte mkt mer :) hahhha. men de räcker väl? :D
kanske blir nåt inlägg sen, vet inte x) men får se.. annars blir de ju imon. BAI! :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0