sommarlista

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? yäs, x) 

- Dog någon som stod dig nära? noep (:

- Vilka länder besökte du? danmark & irland!

- Är det något du saknar med årets sommar som du vill ha nästa sommar? irland , gångerna me matilda & danmark-traditionen! :D

- Vilket datum från sommaren kommer du alltid minnas? 4 juli - 12 juli :) 10 augusti varje år!

- Största misstaget? har jag gjort nåt misstag? :O

- Har du varit sjuk eller skadat dig? nej :D

- Bästa köpet? har ingen aning x)

- Vad spenderade du mest pengar på? hah jag vet inte xd min skinnjacka kanske? nejfan har ingen aning x)

- Gjorde någonting dig riktigt glad? ja :)

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om den här sommaren? Ola - Sky's the limit! <3

- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? gladare ofc :)

- Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? varit med kompisar :o

- Vad önskar du att du gjort mindre? suttit mindre vid datan när de va fint väder xD

- Hur tillbringade du midsommarafton? hos daniella m.familj :)

- Blev du kär i sommar?  ohja ,)

- Hur många förhållanden? 2 , ett tog slut , ett börja d,

- Favoritprogram på tv? wildfire :)

- Bästa boken du läste i sommar? hemligheten (enda jag läste HAHA)

- Något du önskade och fick? hm..

- Något du önskade men inte fick? kmr inte på nåt xD

- Vad gjorde du första dagen på sommarlovet? ööh, de minns jag inte xD har för mig att jag chillade för de mesta :)

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? ja, om jag träffat fler folk :) tihi

- Hur skulle du beskriva din stil i sommar? my style ;)

- Vad fick dig att må bra? vännerna, s toffe å alex! :)

- Vem saknade du? några stycken :o

- De bästa nya människorna du träffade? nu ska vi se vilka nya.. hm.. hahhah kommer inte på nån :o säger alex, för jag inte hade pratat me han sen mars :( 


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0