wihi!

nu medans jag väntar på att alex ska skriva en lång sak, passar jag på att skriva :D

jag åkte ju till matilda igår somsagt, fick gå upp vid 9 för att jag skulle hinna med allting, fick packa ner allt i en liten väska haha.. men iaf. pappa skjutsade mig till stationen i hässleholm så tog jag tåget därifrån 12.39, va framme hos matilda . men matilda va ju seg, 'som vanligt' haaha. så jag fick vänta på hon i ca 5 - 10 min, så kom hon cyklande i full fart ahahaha.. och så gick vi hem till henne. hennes mamma hade gjort hallonpaj tror jag haha, lät som hon sa de iaf. så vi satt där ute å käka på den me glass å chokladboll .hahah, å matilda brukar va den klantiga av oss, men nu va de jag, jag tappade glassen på bordet när jag skulle ta den till min tallrik :( haha.. wellwell.. vi gick in, åvad gjorde vi då? HM! haha. jag sa HM! väldigt mkt måste jag säga :o  men iaf.. vi lånade hennes syrras bärbara, och gick ut å satte oss i deras husvagn och satte å glodde lite. hahaha så välte bordet, de va tydligen inte stadigt å matilda fick inte rätt på de , så kmr "proffsiga" louise och säger, ja men de är en sång rej som man ska dra där .hahaha. så fixade jag de , duktigt va? :) hahah.. men de va ingen kul inne på msn eller så , så vi bestämde oss för att kolla på film , tog ett tag för oss att bestämma vilken vi skulle se på, så jag sa att vi blundar å tar nån bara, så de blev nån me 4 filmer i, och av dom valde vi date movie, haha den va fan kul, men väldigt skumt gjord hahahaha, den måste vi se alex hahah, om jag har den :( aja.. samtidigt som vi kollade på den så ringde matilda till patrik, så vi fick pausa filmen, å nä rjag pratade me han sa han bara va hela tiden fast att jag pratade högt, satt nästan å skrek tyckte jag haha. å jag fick mina skrattattacker då jag bara låg ner å asgarva , typiskt mig :) och när vi kollat klart den filmen så minns jag inte riktigt vad vi gjorde, tror vi gick ut å gick en liten runda då, inte så mkt mer sen satt vi ute i husvagnen ända till vi skulle äta, och då började hennes mamma å pappa att prata om björn borgs pappavad han hette, å han hette tydligen göte. hahaha å då matildas bror bara; Göte Borg? och då börja vi garva hahah.. och när vi ätit dåra , så gick vi ut å satte oss där ute igen, och dom vi snackade me på msn dampade på oss föratt vi inte  ville visa oss i camen, utan dom såg typ bara våra fötter hahaha.. men sen beslöt vi oss föratt kolla på en film till, och då blev de epic movie, så matilda hämtade  chips å popcorn å cola haha.. och sen ringde patrik MITT i filmen, å d å blev matilda osocial, så då började jag kasta popcorn på henne :) hah,  å när jag skulle ta ett popcorn så råkade jag välta hela skålen me popcornen i, hahaha, jag  va verkligen klantig igår :D men då när vi satt där ute i husvagnen,  närmare mot kvällen började myggorna komma :( och jag skrek till minst 3 ggr hahaha, först när den kom va den lite smal å sådära, sen tredje gången den kom va den fan fet! haha, och efter alla försök att döda den, såg jag att den satt på väggen å då smällde jag till den, å den hamna på soffan, å jag slog till den igen och då kom jag å sa inte lite högt: YES!! !JAG DÖDA DEN MYGGJÄVELN. hahahaaah, ble överlycklig :) och jag sa de till micke å då rita han så snällt mig å myggan hahaha :) sen skulle patrik gå  tror jag haha. och jag å matilda kollade inte klart på filmen då heller, så vi gick in, å kollade på dolken med hennes bror å syster hahaha kul :) sen slutade den att funka så vi satte oss vid datan ist, camade me några st haaha, han va ju roligast han som dansade eller va tyckte du matilda? hahaha. sen blev jag så varm att jag tog av min tjocktröja å satte den som turban, mkt snyggt faktiskt :D har ingen bild p åde , vet inte om matilda tog nån heller . haha.. sen började klockan närma sig halv tre, så vi t yckte de va bäst att gå ål ägga oss hahaha. så vi gick ut å kollade klart på epic movie , tror faktiskt jag somnade 20 minuter eller sådära, för jag kom inte ihåg nånting, vaknade av att matilda sa typ, sjuk film. haahahah xD sen tog jag ut mina linser och somnade rätt fort :)
fick ställa min klocka på 10.30 och då vaknade jag, fast jag låg kvar ett tag, men sen började jag byta om under täcket haha, man vet ju inte om de kmr nog smygtittare utan för , asg' vid 11.45 sa jag till matilda att vi skulle gå in, å då gjorde vi de. fick i mina linser och så , sen käka vi frukost :) vi gjorde oss iordning sen, å efter satt vi bara å glodde på matildas rum sen kom hon på en idé om att vi skulle kolla lite på där fic k du , och de gjorde vi, de bästa i filmen är ju lätt; todelidodelidoo O O DOO .. så ku l. ska nog kolla p åde snart igen : ) hahaha.. men  när klockan börja närma sig kvart i två, börja vi bege oss mot stationen, mötte upp min pappa som skulle köra de tåget :) å de avgick då vid halvtre, v a framme i hässleholm vid tjugo över tre, så fick vänta på mamma där ute . sen åkte jag hem, å va hemma vid lite över fem :) käkade pizza hahaha :O intressant. inte gjort så mkt mer, sovit har jag också :) sen när jagvakna gick jag å duschade, sen läste jag klart boken ,har läst ut den på 3 dagar, ovanligt mig hahahah brukar ta en sån jäädrans tid annars, men jag läste hemligheten för er som ville veta :)
slänger in en bild eller två nu, hihi puss !


Din kommentar
Postat av: matilllldaaaaaa

<3 minnen f-ever (L)

2009-08-12 @ 02:31:01

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0