årets-

Årets bästa grupp: yellowcard trorja nog
Årets bästa kvinnliga soloartist: lady gaga
Årets bästa manliga solo artist: ola
Årets låt: skys the limit :)
Årets bästa dryck: julmust lätt!
Årets bästa godis: gul/röda döskallar 
Årets äckel: 
haha, person eller? typ, r
Årets snyggaste kille: stoffe, haha (a)
Årets snyggaste tjej: kan inte välja alltså , hahah
Årets bästa konsert: ingen konsert i år :o
Årets kram: de va nog från släktingarna i irland, träffar dom inte så ofta ju :o 
Årets sötaste: 
svårt de också , finns många söta :) 
Årets tidning:
hm..
Årets bus: har inte busat nåt i år, vad jag minns :o haha
Årets klantigaste: typ hjärnsläpp, så minns icke (a)
Årets godaste mat: tacos :o
Årets frisyr: raklugg, nersläppt
Årets födelsedag:  min lätt (A) haaha
Årets resa: till irland
Årets fest: ingen? xd 
Årets person/personer:
dom som funnits  för mig , alex bl.a ♥
Årets film: hm..
Årets bok: ingenspec :d
Årets TV-serie: 90210
Årets kyss: streck.. hahaa
Årets ord: finns för många D:
Årets skämt: kossorna är alltid kul ;)
Årets läskigaste: när jag kolla på en skräck helt ensam? :O hahaaaahaha
Årets tråkigaste:  när jag icke had enåt att göra :d
Årets roligaste: irland & va me matilda bl.a :d

Din kommentar
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



Hääärlgit :) joo, det är finfint!

2009-12-19 @ 00:09:34
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0