åt vänster.

tjaaaaa, hari nte uppdaterat sen isöndags tror jag, minns inte :o hahah. men jag har inte orkat, åingenting har hänt. varit allmänt trött också x)
menee, igår så jgorde jag inget spec, blev film som vanligt när dom andra sov och de blev då flyboys den va bättre än jag trodde hah.
och idag så har jag varit i hässleholm å bowlat, gick dåligt ;o banorna vaj u inte oljade så klotet gick åt vänster hela tiden, så jag hade ingen möjlighet att skruva klotet :s nåja jag blev inte sämst iaf (A)
sen drog vi inom ö&b och förmedlingen, och nu har jag hunnit med en fika också. sen när mormor å morfar åkt  hem ska jagn og äta pizzan som mamma köpte haha, så sjukt hungrig igen :o
och ikväll blir de att kolla på film som vanligt, men har ingen aning om vilken. nåt tips kanske? :)
mene, nu ska jag kila härifrån. puss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0