baby loves to dance in the dark

hej? eller nåt haha.. dålig början iknow :d
blev heller inget spec inlägg igår, va inte alls på humör för att skriva, känns inte som att jag är de nu heller menmen..
gick hem efter svenskan igår, skulle egentligen gått på lucian, men jag kände inte alls för de, mådde inte så bra heller.. nåja haha. minns inte vad jag gjorde efter. blev ju att glo på idol på kvällen.. jag tyckte att calle skulle vinna för han har utvecklats mest, men jag trodde att erik skulle vinna.. men han va ju redan en stjärna så han hade kunnat gå långt ä ndå x) men egetnlgien så tyckte jag att tove skulle vinna, men hon åkte ju ut förra veckan så att ja.. efter ido l så blev de att prata en massa med alex, hur bra är inte han alltså :)
å nu börjar jag få väldigt mkt ryck, min data segar jätte mkt :s vetinte varför, går segt att skriva långa saker hahaha, å när jag skriver på tangentbordet så hoppar den över vissa tangenter, antagligen för att jag missar när jag skriver haha, blir väl att köpa ett nytt snart , kanske t.o.m köper ett imon, får se :D
och idag, så har jag ju  övningskört också, gick bra :d haha..
vid fyra kommer mormor å morfar, vi ska fira mamma, så nu vill jag passa på att säga grattis till alla som fyller år, & grattis till alla er som heter alexander/alexis :D
och nu har jag ingenting att skriva mer, slänger in dagens låt om nån minut :) puss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0