brumbrum

tjenatjena, sitter här å käkar  bilar , fast jag skulle ha köpt dom sura ist! ;o aja..
vaknade vid halv sju imorse å va jävligt förvirrad måste jag säga, eller jag märkte de inte förrän när jag vakna påriktigt vid 12. men iaf, jag somnade nån gång vid 3 igår för jag vänta på att alex skulle skriv. så ja jag somna, å vakna halv sju. alex hade askrivit, min dataskärm va släckt = jag släckte den inte innan jag la mig i sängen, men sen när jag vakna vid 12, så  reagera jag på att alex ruta va nerkryssad. så jag kollade om han hade skrivit nånting innan, och de hade han då. å jag hade svarat också, och ändrat min status på msn OCH släckt skärmen, de hade jag gjort isömnen? .. är riktigt förvirrad måste jag säga, för jag skrev inte ett enda stavfel heller vilket jag brukar göra när jag skriver i sömnen haha.. nåja, :o
änsålänge under dagen, så har jag övningskört, gick bra faktiskt! sen hem, och nu sitter jag här, ska snart in i duschen sen ikväll blir de film, tror jag ska se gracie.
hm.. har inte mer att skriva nu haha. så ni får ha de så bra, puss ♥

Din kommentar
Postat av: S

Hej ! Din bloggdesign var väldigt fint ! Gör du den själv? :)

2009-12-05 @ 20:59:59
URL: http://flickanmeddetgulaharet.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0