chickeeen

hooola.. nyss kommit från matan, eller ja för enkvartsen hahh. de va kycklingtacos idag, tror jag iaf :s så dehar varit degodaste i veckan hah. och annars idag har vi haft bild, där jag va klar med de man skulle, engelska- redovisningar & vi började kolla på grease, sen matte, där vis kulle fortsätta repetera inför proveti mon, sen mat, å rast som vi har nuh ha, ska snart gå ner (senast kvart i) , för om jag börjar tidigare ju tidigare får jag gå :D så då kan jag hinna med tåget vid tre, om jag inte gör de så passar de bra till bussen som går tjugo över tre å då slipper jag tigga skjuts/gå hem, så de blri ju bra isf :D'
senn är jagk ommer hem ska jag äta lite smått sen vid tio/kvart över fem drar jag till bowlingen, där de är sista gången :o så de blir nog att käka lussebullar å pepparkakor där, sen antagligen discobowling också, så då kmr jag nog hem med klubbor, mums! och sen blir deta tt kolla igenom lite på matten så jag verkligen kan allt, inte för att jag haft nåt problem med de, men ändå :)
nej nu ska jg gå härifrån, såh örs vik anske senare. adios! :)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0