doooowwwn

hallåååå D:
nu sitter jag här å sitter.. öhm hahaha X d
har inte nåt att skriva egentligen men ändå :)
vid kvart över sex, tjugo över drar jag till daniella, ska se film åbyta klappisar hahaaahahaha xd nej ni får ursäkta mig, jag är lite seg just nu i min hjärna :)
som igår på silent library, om tjejerna hade fått sämst dB hahahaha, han martin : men om de är tjejer som får sämst då kan dom ju inte få nån ballslap, utan dom får fläskläpp istället. ja resten får ni lista ut själva där hemma.
och jag fattade ingenting, men hjärna gick åt hållet: med  boxhandske eller? gör inte de ont.
hahahaha, sen kom micke: missa du fläskläppen? jag: vadå? och så sa han då vad han martin sagt, och då fattade jag , hahahah snacka om seg!
menee.. xd nu måste jag börja fixa till mig liiiite, så vi hörs kanske later ;) ADIOS PÅ ER! :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0