give me some sleep, please?

fy saaaaatan så trött jag är, sov typ 2 timmar inatt och igår blev de typ 3/4 timmar.. ville inte sova egentligen , men jagk unde inte heller, så jagk om i säng 4 och gick upp vid tio i sju, jagv etatt de nästan är 3 timmar, men jag somnade inte förrän kvart över fyra, och jag gick egentligen upp kvart över sex men pallade inte gå upp så somna om :p
och just nu såh ar de bara gått 1 lektion, har 4 kvar, så sjuukt segt ! engelska nästa som börjar 25 över, sen mat-historia-natur och gympa sen slutar jag.. å jag kmr nog inte orka ta bussen för jag kmr somna isf x) så tar tåget, antingen de 4 över tre eller 4 över fyra, så får mamma hämta mig där hemma sen hahh, gud så lat jagk änner mig men jag pallar seriöst ingenting idag. så när jag kommer hem ska jag sova så gott :D
hm.. kommer inte på mer att skriva nu så ni får nöja er med detta , babai!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0