its aaaall good !

hallååja , blev inget inlägg i skolan förut.. hade inte riktigt tid, eller tid å tid jag  orkade inte
dagen gick ändå rätt fort idag, eller alla dagar går ju fort nu spec i slutet :o menee, iochmed att vi skulle göra studieuppgifter på historian så behövde vi inte va där, men vi va tvungna att gå inom så  han kunde kolla vilka som va där typ.. men så skulle jag göra naturkunskapen ist men hade inga papper, så jag gick till stationen tog tåget fem över tre, å daniella gav mig killerblick kan man väl säga haha,, sen när jag kom hem åt jag lite snabbt sen drog jag å pappa tillbaka till skolan för jag skulle ha utvecklingssamtal vid fyra, men eftersom vi va där lite tidigare så började vi tidigare, å de va bara positivt som man fick höra x) och efter drog vi till ica så jag fickk öpt chokladtomte å julmust (a) va så jädra sugen påde, så va tvungen haha..
och nu sitter jag här  å sitter.. funderar på om jag ska vila i en timme eller två eller om jag ska fortsätta sitta här åsitta hahahaha.. menmen.
har inte direkt nåt mer att skriva, så vi ses imon! puss ♥


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0