jäv*a..

sent inlägg idag, jag vet.men har inte haft tid under dagen, eller tid & tid.. jag har inte orkat , å plus så hade jag naturkunskap som jagva tvungen att göra men förstår inte ett piss så ska fråga lär aren imorn innan vi börjar redovisa :p
annars har de inte hänt nåt speciellt idag, förutom att på matrasten skulle jag ta bort lite grejer på min tekanna, å när jagskulle lyfta den ihandtaget, så gick handtaget av? jävla skit tänkte jag, men så försökte jag limma tillbaka den, å när jagsklle trycka dit den, tror ni inte att själv handtaget gick av på mitten då? jo självklart. så jag fick göra ett nytt,å tänker inte lyfta den i handtaget förrän jag vet att de sitter fast helt, haha.
sen drog vi i klassen (vi på bilden) å fika. sen städa vi bara..
historia sista lektionen, där hade vi prov. fick såklart hjärnsläpp, hatar det.. nåja, hoppas på ett g iaf..
och påtal om prov, jag fick vg på matteprovet :) man kunde inte få mvg så, haha :d
mene, nu ska jag sova. så ha det bra, pusshaajj!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0