julmust <3

hallååååå! kan ni gissa när jag slutade idag? ... faktiskt redan 12, idag igen hihi :) sjukt skönt att sluta tidigt påen fredag , slutar ju vid två egentligen.. så tog tåget hem där strax över tolv, va hemma till halv ett.. sen gjorde jaginte så mkt, blev att dra ner i byn å handla, fick köpt julmust å en chokladtomte haha, men mums alltså! :o
menee,  i skolan så hände inget speciellt. på matten, gjorde jag klart saken inför provet så jag har inget å göra där änsålänge, men får väl nån uppgift på onsdag, x) å sen hade vi då svenska, då skulle vi redovisa dom sakerna vi hade börjat med på måndag, fick hjälpa elli med ett alfabets grej, haha den blev kul men kansk einte så bra hahaha, å sen skulle man beskriva en person, å då kan ni väl gissa vem jag valde? - OLA , självklart! ;D
och tillsist så hade vi data dårå, nästan alla va klara så vi hade inget att göra. men vår lärare sa att vi kunde ha en liten jultävling innan jul, rita nåt i illustrator haha, jag börja med ett hus å så ska tomten i skorstenen eller nåt , men jag suger på att rita , spec i illustrator hahaha.. och sen sluta vi , eller jag gick tidigare än dom andra för att jagskulle hinna med tåget ju..
och just nu, så pratar jag me bästavääno stoffe, haha, en av dom bästa ska ni veta!
& ikväll blir de att kolla reprisen av ullared, eftersom jag kolla på 90210 i måndags ist, sen efteråt är de ju idol! sen vettefan va jag glor på , kanske blir nå film ellern åt hahaa får se :D
men ni får ha dea så bra, pusshaj!

Din kommentar
Postat av: evelinaa

fin blogg :)!

2009-12-05 @ 01:23:38
URL: http://eeevveh.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0