julstämning fän! :o

yes, säger jag bara :d sitter å dricker julmust & lyssnar på j ulmusik. plus så är jag nästan helt klar med julklapparna, de sista kan ajg fixa under veckan :D å glömde ju de att jag har en chokladtomte där nere också (a) så gooott! en grej till, jag käkar klubbor. såå gott! hah
nu till dagen.. började med bild som vanligt, hade ingenting att göra så måla bilden jag gjorde förra gången, blev lite isstyle på den haha. och sen gjorde jaginte så mkt mer.
engelska efter, där fick vi nåt julhäfte så skulle man svara på frågor, sen fick vi sluta, och då d rog ju dom flesta å åt, de va julbord, blev inte mätt haha.. och sen hade vi då matte, eller naturkunskap va de för vissa, för vi började redovisa idag. och jag redovisade inte idag ändå, men jag ska göra de imorrn, iochmed att jag inte kunde de som jag frågade om idag haha.. och allra sist, hade vi bild igen, och då började jag rita en perspektivbild, med sommarkänsla? haha. blev klar med den också, sen hade jag följe me nicolina till stationen. riktigt halt ute alltså :o hon kasa ju ner för den saken utanför dörren till skolan haha.
och imorrn så äre sista dagen i skolan, och som anna sa: nu har vi gått halva ettan. haha:D
dagen imorrn,ser ut så här; vi har dom första 2 lektionerna som är matte & svenska. sen ska vi samlas uppe vid bildgrejen, så går vi till aulan, och sen mat. se n slutar vi :) men tydligen skulle nån baka i klassen hade jag hört, så f år väl se om de kanske blir nån samling efteråt, eller nån gång unde lektionerna hah ;)
nu har jag fakitskt inte mer att skriva, så ni får ha det bäst! puss ♥

haha juste, kom på att när jag väntade på nicolina så råkade jag kolla rakt in i solen. så när ma nblinkar så blir de ju typ gult för ögonen i formen av solen, hah.å när jag blinkade så såg jag ett kaninhuvud, som solen va formad till. hahahah helt cp!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0