llllllllllllllllll :D

nämen heeeeeeeejsan på er :D hahha, jag har inget att skriva va synd ha-- näe men alvlarligt..
igår gick jag å la mig vid elva, kunde inte somna så satte mig vid datan, å alex kom vid halv tolv :D men iaf, sen avbröts min internetanslutning?? å jag fick inte igångd en igen, även omd e stog att den va ansluten å så, så jag loggade in på msn på mobilen ist åp ratade vidare med alex, till halv tre hehehehe, då försvann anslutningen på mobilen också, och jagk om inte in igen och de funkar fortf inte, sjukt jobbigt:/  å nu saknar jag han apmkt!
men idag så gick ag ju upp vid tjugo i sju som jag brukar, åt frukost å sådära, mötte daniella vid stationen så hade följe me henne å tess till skolan sen.  vi började med att kolla en film på idrotten stressa lagom hette den, och jag å emilia har sovit runt 3-4 timmar inatt så vi kunde inte koncentrera oss riktigt nejdå, utan vi satt å g´äspa å skratta igenom filmen kan man väl säga, å sen skullle man sjäölvklart svara på frågor om filmen och de gickv erkligen jättebra (a)nåja.. efteråt hade vi historia, som slutade typ halv elva, sen håla på svenskan, å nästal ektion börjar kvart i ett vilket är snart, sen slutar vi :) så ska dra lite tidigare såatt jag hinner med tåget vid två, å när jag kommer hem så blir de självklart att sova!
så jag får se om de blir något inlägg senare.
meneee nu skaj ag dra mig härifråni nnan jag somnar.
ha det bäst! ♥

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0