looooooooooooooov

nu har v i looooov, kom hem för ett tag sen men ändå (a)
lite om dagen as usual d:
skulle egentligen ta tåget  imorse, men de va tydligen nästan 20 min försenat, och de tog jag reda på innan jag stack så jag inte skulle behöva stå å frysa ifall om att , smart va? :)
så pappa skjutsade mig å pierre till skolan. sen lite senare om dom andra i klassen, så fick jag knäck av lisa som hon gjort, segt att tugga på eller vad :o hahhah. men vi började ju med matte , men jag skulle redovisa om ekosystem för läraren  å jasmin & nicolina, och de gick  bra :d sen sattj ag mest glodde. efter så hade vi svenska, å nicolina hade ju bakat, så vi fick muffins å så kolla vi klart filmen som vi började på i måndes, och de va den osynlige och den va bra ;D
direkt efter svenskan så skulle vi dra till aulan, för estet tvåorna skulle göra nåt, bra va dom hahaha :d
sen tiggde jag om skjuts   hem, eftersom vi slutade efter de och jag orkade inte gå å äta. och jag hade ändå missat tåget med typ 5 min ._. så pappa hämtade mig, sen heem. och nu har jag suttit här ett tag, tror jag ska sova lite snart haha :D
och imorrn så blir de att klä granen också, ochochoch nu har ja gite mer att skriva.
så ha deeee götttttt,adios! :d

Din kommentar
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

FY när de är såå försenat;/( läget ?!

2009-12-18 @ 14:47:43
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Shoot Me Already

Härligt med lov. God jul :-)

2009-12-18 @ 16:34:34
URL: http://shootmealready.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0