mjöööusikk

glömde  ju skriva en grej förut, att när vi skulle ha gympa så fick vi sitta å vänta där uppe å då gick särklassen förbi, hahhahå en bara till emilia som låg på golvet: titta ett vandrande kylskåp!
hahhaah, tyckte de va väldigt kul.. 
och på sista lektionen så va jag helt död, men sen typ 5 min innan jag s kulle gå då fick jag värsta rycket å blev helt speedad hahahaha, så jag började sjunga: do you wanna be my lover? i can be your friend. it could last forever, friendship never eends. så sjöng jag hela tiden tills jag å emilia kom ut till trappan, då började emilia nynna: LALALALAA. å jag: LA LA LA LALALA LA LA.. sen va jag tvungen att tänka på vilken låt de va, å dåk om jag på: love me hate me, so what you want about me, all of the girls and all of the boys are begging to if you seek amy, (gnäll inte om texten är fel haha) och sen gick jag å sjöng på wannabe hela vägen till stationen :) och nu har emilia låten på  huvet? förlåt (a) hahha.
och nu är jag då hemma, och tvr så har jag blivit lugn igen. men de kanske bara är tur, pratar ju inte med nån ändå,  vldigt kul att vara speedad när man inte har nån att prata med? nej inte precis :D
förut sa jag ju också att jag sk ulle sova när jag kom hem, men de kan jag inte, förstår ni JAG KAN INTE!, för då säger ju självklart mamma att mormor å morfar ska komma om en timme, lönt å sova 1 timme, jag sku lle ju kunna sova till ikväll haha..
men nuuuu så är de faktiskt såhär att jag ska läsa i frida tidningen som jag fick idag, så hörs vi maybe later
ADIOS! :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0